Klub- og samarbejdsaftaler for BR medlemmer

OK a.m.b.a.

Bagsværd Roklub har udvidet sin Sponsoraftale med OKBenzin så du, dine venner og familie nu kan støtte klubben yderligere på følgende måder:

• Få et OK benzinkort eller download deres app, så får du og klubben rabat pr
    liter du tanker benzin eller diesel.
  • Skift el-leverandør. Hvis man skifter til OK (og det kan man med fordel, da OK er blandt de billigste med elpriser) får du billig el.
  • Skift dit mobilabonnement ud med et hos OK, så støtter du klubben. Har du også et OK benzinkort er der yderligere en personlig bonus til dig (se OKs hjemmeside).

Hvad gør jeg?

Du går ind på www.ok.dk og bestiller et benzinkort (det er gratis) og hak af i rubrikken "Jeg vil gerne støtte min klub/forening" og skriv vores sponsornummer 559741
På OKs hjemmeside kan du ligeledes se hvordan du skifter el-selskab og hvordan du skifter mobilabonnement.

SAS Sportsrejser

Bagsværd Roklub har indgået en aftale med SAS
Hvor både du og klubben får fordele.
Du har mulighed for at bestille sportsrejser med SAS. Som bl.a. giver mulighed for at ændre afrejse dato, navneændring, medbringe ekstra bagage bl.a. ski, cykel, golfudstyr mm. uden ekstra omkostninger.
Aftalen berører ikke eventueltoptjening med Eurobonus.
Alt du skal gøre er at booke din rejse som sportsrejse og oplyse CMP-kode
SPBRKCP. Flere detaljer her

BiludlejningBagsværd Roklub har udvidet vores aftale med AVIS biludlejning Lyngby som kommer vores medlemmer til gode, du har følgende ekstra muligheder:

• Leje af AVIS Lyngbys biler med ca. 17% rabat.
  • 10% rabat på billeje på øvrige AVIS billeje.

Kontakt bestyrelsen hvis du har spørgsmål om disse aftaler.